Losing all sanity..!

Jaa, vad säger man ? Kär och galen. Svävar på moln och är sådär mysigt kär så det pirrar i magen. Gissa vad det bästa är ? Jag är sådär mysigt kär i någon som är lika mysigt kär i mig... :]

Men det gör inget att jag är lite galen. Det måste man få vara ibland. Och jag har hittat mitt botemedel : träning. Jag har löst det hela ganska bra med varierande träning : Löpträning, gymträning och Wii Boxning. För min söta lillebror har lånat ut sitt Nintendo Wii till mig, så jag skugg-boxas i princip varje dag och mår toppen ! Det är fantastiskt roligt och det lösgör så mycket negativ energi och aggressioner. Inte för att jag har så mycket av det... just saying :)

Såå... träning är min drog, det vet du som känner mig, jag är helt enkelt beroende av känslan som träningen ger. Både under träning och efteråt. Och träning kombinerat med att vara mysigt kär måste jag säga är den absolut bästa drogen, jag älskar känslan och kan bara inte få nog ! Plus i kanten till att denna drogen varken är olaglig eller skadlig för hälsan, så länge man inte överdoserar den förstås ! :D



Jag är lycklig. Så lycklig. Och extra glad för att favoriten ska lära mig att slå och sparka på boxningssäck. Så jag ska få lära mig tekniken och lära mig att göra rätt, sen är det bara att köra hårt ! Game on... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0