Ooops !

Ännu en gång har det blivit långa mellanrum mellan uppdateringarna. Jag tänker dock inte be om ursäkt denna gången, jag är alldeles för nöjd och trivs alldeles för bra med livet som det är för att be om ursäkt för det ! Det handlar om prioriteringar och nuförtiden har jag prioriterat min tid till annat än att uppdatera här :)

Mycket har hänt på kort tid igen, precis som det brukar vara ! Nytt place, nytt jobb och ny kärlek. Så kan man nog sammanfatta det hela kortfattat. Sen har jag ju kvar allt "gammalt" också, såsom vänner och familj. Det blir knepigt när man ska bolla vänner, familj, kärleken, jobb och gym/träning samtidigt som man flyttar ! Tiden räcker liksom inte riktigt till...

Men flyttat har jag i alla fulla fall gjort. Till en jättefin tvåa som jag hyr i andrahand av en barndomsvän. Lagom stor, fantastiskt ljus (söderläge) och perfekt avstånd till centrum (ca en kvarts promenad). Kunde knappast trivas bättre ! Så nu väntar jag bara på att min kära farmor (Mammi) ska få en lucka i kalendern och komma hit och hälsa på :)

Planering är ju som sagt inget jag är bra på då jag alltid lyckas sänka alla planer jag gör. Men hör och häpna, hela november är fullspäckad av roliga planer ! Vad sägs om födelsedags-/inflyttningsfika tillsammans med min familj, min "extrafamilj", min bästa vän och min pojkvän ; inflyttningsfest i favoritens nya lägenhet ; spelkväll tillsammans med de bästa ; bio-utflykt till Umeå och nu närmast : firmafest @ äventyrsbadet ? Amazing. Simply amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0