Ett år äldre !

Jag hinner inte med. Vars har 22 år tagit vägen egentligen ? Jag minns när jag var liten och inte hade någon uppfattning om dagar, mitt första sommarlov kändes som en evighet och det var alldeles underbart. Snacka om att verkligen leva i nuet utan att bekymra sig om morgondagen eller nästa vecka ! Då fanns bara här och nu. Fantastiskt.

Firade dagen tillsammans med familjen och mina fina vänner. Lunch på Allstar med familjen följt av Boda Borg och bastu/bubbelbad med de bästa. Min bror är den röda tråden genom hela helgen, han är min sol om dagen och min måne om natten ! Han är helt enkelt "bästast" i världen :)





Genom hela livet. Lillebror och Storasyster. Även om alla andra tror att det är tvärtom vad gäller åldern...
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0