Lycka !

Oktober månad är en bra månad. Alltid. Det bara är så. Kanske för att jag fyller år men det betvivlar jag starkt. Min födelsedag är ingen dag jag lägger så stor vikt vid, däremot älskar jag månaden oktober. Löven färgas härligt eldröda, luften känns friskare och så gillar jag de mörka kvällarna.

Mycket har hänt denna månad och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med livet. Har utan större bekymmer lyckats prioritera min tid så jag har hunnit med allt jag vill hinna med om dagarna. Jobb, vänner, familj, känslor. Tankar och känslor (i synnerhet tankar om känslor) har cirkulerat i huvudet som bilarna på autobahn, och jag har kommit fram till att jag är sjukt nöjd med allt just nu !


Lyckan är bofast hos mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0