Long time no see...

Heej peeps !

 

Strax efter ni senast hörde från mig gjorde livet en ordentlig u-sväng i alldeles för hög hastighet och jag flög i diket. Fann mig själv på en plats jag aldrig tidigare befunnit mig och allt detta nya och spännande flyttade mitt fokus från att dela med mig till att bara uppleva och vara. Jag har ju alltid levt i nuet, nu har det bara varit lite mer extremt. ;)

 

I alla fulla fall så har jag det senaste året levt livet. Hängt i Göteborg med lillebror, storebror och deras hundar. En hel månad. Köpt en lägenhet i centrala stan som jag, tillsammans med vänner och familj, renoverat och gjort till mitt hem. Jag trivs verkligen och håller fortfarande på med små projekt, man blir nog helt enkelt aldrig helt klar med en bostadsrätt. Jobbar fortfarande som lärare och trivs som fisken i vattnet. Var med om min allra första skolavslutning (där jag inte var elev) förra veckan, helt magisk känsla ! Underbara ungar, fantastiska kollegor och trevliga föräldrar. Kul att få cred för jobbet man utfört !

 

Sååå... jag lever, tränar, längtar efter lillebror som hälsar på mig om ca 3 veckor och njuter av sommaren. Och jag är -hör och häpna- B.R.U.N för första gången i mitt liv. Det är den 20e Juni och Jag Är B.R.U.N. Ett mycket bra bevis på det är att jag hälsade på mina föräldrar och min mor var övertygad om att jag hade såna där tunna strumpbyxor på mig eftersom jag är så onaturligt brun om benen för att vara jag. DET om något är mäktigt ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0